dinsdag 22 mei 2012

Taart iemand?

Gister heb ik voor een zwangere nicht van mij een luiertaart geknutseld en het was boven verwachting goed te doen!


Eerst rol je een luier op.


Dan een elastiekje eromheen.


Een aantal luiers bij elkaar, daar weer elastiek omheen.
Lint om het elastiek te verbergen.

De onderste laag is het hart nog op een andere manier gemaakt.
Neem een springvorm, leg de luiers 1 voor 1 tegen de kant als een soort waaier een beetje overlappend en vul door tot het midden.

Elastiek eromheen en hij kan uit de springvorm.
Daar heb ik bij mijn taart nog weer rolletjes omheen gezet.

Mijn taart staat op een schaal van melamine met een print van beschuit met muisjes erop.

Voor meer informatie is er heel veel te vinden op youtube als je zoekt op 'diapercake'.


2 opmerkingen: