donderdag 14 februari 2013

Mooie Planning

Toen we in ons huidige huis kwamen wonen zat er op een aantal tegels in de keuken een schildering van een fruitschaal. Ik vond het meteen al helemaal niets.

Na er een tijdje tegenaan te hebben gekeken heb ik een maandplanner gekocht en deze voor de schildering gehangen. Dit was al gelijk heel veel beter.





In verloop van de tijd is het planbord onze agenda / kortingsbonnen plek geworden.

Er stapelde zicht heel veel bonnetjes / kladblokken met notities en andere troep op in de hoek.

Ik vond het tijd voor een beetje opruim werkzaamheden en het kon wel wat kleur gebruiken.

Stap 1;




Tegelfolie voor wat kleur en afleiding van het volle planbord.

Stap 2;




Het hoekje opruimen en nog wat kleur op de tegels en magneetjes.

Stap 3;




Een nieuw bakje met vakjes voor alle bonnetjes en notitieblokken.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar koelkast magneetjes waar ik met washi tape en een sharpie standaard gebruikte woorden op kan zetten. Dit scheelt lelijke krabbels op het planbord en maakt het nog vrolijker.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten